Ik heb het plan opgevat als hobby Aminekokatten te gaan haken. Hoeveel tijd ben je met 1 zo'n kat bezig ongeveer?

Verveel me, vooral of vrijdagavond en zaterdavond. Zoek daarom een leuke hobby om mijn leven weer wat spannender te maken.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (3)

Tellen uit hoeveel haken en ogen zo'n kat bestaat en dat delen door het aantal haakslagen welk je normaliter per minuut haalt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuke kat? Heeft ie net een jointje gerookt? Hij ligt er zo lekker ontspannen bij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, is geen ontspanning van de rook; de kat zou dan omgeven zijn door as, en er zouden brandgaatjes in zijn velletje zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ooo, dan ligt gewoon lekker een siestaatje te doen.
Stuur een PB naar "Marleen". Volgens mij maakt zij ze zelf ook.

Kijk ook bij deze vraag:
http://www.goeievraag.nl/vraag/amineko.22984
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een normaal mens een uurtje of twee, jou zal het vermoedelijk weken kosten. Maar met jouw salaris kun je ze ook gewoon kant en klaar kopen hoor. Kost je nauwelijks vijf biertjes.

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik heb hier wel een link voor je naar het patroon ; we zijn denk ik allemaal erg benieuwd naar de resultaten.

Toegevoegd na 15 minuten:
De tweede link heeft echter denk ik patronen die je meer zullen aanspreken. (Zie ook tweede foto)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
goeie, marleen! :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat zei je ook alweer Marleen? Slechts €10,00 inclusief verzendkosten? Dat moet er toch een keer afkunnen van zo'n riant salaris ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dat is exclusief verzendkosten, Hen3ette. anders zou ik er nooit zo'n riant salaris aan kunnen overhouden :lol: (was dat maar waar....)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Och sorry! Dacht ook dat ik dat had getypt want dat bedoelde ik ook :-/ Maar goed dat je het nog even nakeek en reageerde want ik zou je er nog arm bij maken :-)))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Johan is voor hulp, begeleiding en gezelschap natuurlijk altijd welkom bij de plaatselijke Stitch 'n Bitch-groep.
Haken mag er ook. http://www.stitchnbitch.nl/