Zijn er winkels met goedkope ligbaden, zoals bijv. outletwinkels, of internetwinkels waarvan de prijs laag is?

En zoja, wat is de naam ervan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Sani dump is niet duur, die zit oa in Sliedrecht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor alle sanitair artikelen,kun je kijken
op sanitair outlet. nl
burgos
12 jaar geleden
in rotterdam it er een aan de stadionweg, weet even niet hoe die heet maar ben er geweest en de outletprijzen daar zijn voor baden die normaal onbetaalbaar met hoofdletters zijn en nu zijn ze onbetaalbaar met kleine letters zeg maar....
het zijn alleen de dure merken die ze daar hadden en nog steeds veel duurder als een bad bij de gamma of karwei (waar ook heus niets mis mee is)
binnenkort komen de gamma en karwei allemaal weer met hun 20% korting stickers etc, ik zou daar op wachten, heb ik toen ook gedaan voor mijn badkamer en doe het nu voor mijn zolder:)

succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij zijn erg goed geslaagd voor onze badkamer bij sanisale.com (niet te verwarren met de .nl versie, afkomstig uit curacao!). Zitten oa. op de woonboulevard in Cruquius (Noord Holland).
Heerlijke koffie, goed advies, nette prijzen en uitstekende service! Hij kwam de spullen zelfs thuisbrengen, in drie delen, tilde de tegels naar boven, zelfs op zaterdagavond.
Volgende week is de badkamer klaar...!