kauwgomballenapparaat maken van hout? Mijn zoon moet dit maken voor school. en die werkt op 50 cent.

Toegevoegd na 20 minuten:
de automaat werkt op 50 cent, niet me zoon hihi

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

de leraar die de opdracht gegeven heeft zal vast ideeen hebben...

Gewoon een houten doos, een klepje/bakje dat een bal tegelijk naar buiten schuift, bedienen met een hendel die 'verbinding' maakt met de schuif doordat er een (50 cent) muntje in een gleuf gestopt wordt, in de uiterste stand van de schuif valt het muntje er uit in een opvangbakje.

Het is te maken, al zal de muntdetectie niet heel nauwkeurig zijn, en het is een lastige klus, waarbij heel nauwkeurig gewerkt moet worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk op de volgende website,succes!

http://www.techwijs.nl/publicaties/182