Hoe maak je een hele grote panda van papier ofzoiets?

En dan ook echt groot! (minimaal een halve meter)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Ik heb dat een keer gedaan door een opblaas beest te beplakken met papier-maché ongeveer 5 lagen nu 1 week laten drogen.
Bij het ventiel wel genoeg ruimte over houden zodat je het opblaas beest weer kunt verwijderen
Na de droogtijd kan het opblaas beest verwijderd worden (evt nu kado erin) waarna je het gat weer sluit met papier-maché 2 dagen drogen en dan beschilderen en 2 grote wiebelogen erop.
Als je er geen pakje in doet kan er een gleuf in gemaakt worden om als super spaarpot te dienen.

Op deze manier heb ik al een panda, teddy, krokodil, zwaan, giraffe,haai enz gemaakt succes verzekert
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Skippybal beschilderen en oren van piepschuim erop maken (alleen het kenmerkende gezicht van een Panda)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maak een frame van kippengaas. Bekleed die met papiermachee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat niet met alles? Als je papier en behanglijm hebt is dat ook makkelijk..
`Piepschuim` en daar een panda op tekenen. Dan met een mesje de contouren uitsnijden.