Hoe kun je het beste rood tape op je ramen plakken?

Ik wil met kerst straks mijn ramen versieren met het bekende rode plakband/tape... Maar hoe doe ik dit mooi recht?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.9K
Ivana
12 jaar geleden
Maar als het raam te koud is, komt het tape er weer afzetten met dezelfde snelheid......

Het beste antwoord

Zet een waterpas op het raam, met de bovenkant op de hoogte waar je je tape of lint wil hebben. Trek met een stift een lijn langs de waterpas. Plak je tape net onder de lijn en poets de lijn weg.
De meeste w.passen hebben aan de korte kant ook een kijkvenster, zodat je op dezelfde manier de tape mooi recht verticaal kunt doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

(Schoolbord)liniaal er langs zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Raam opmeten, iets lager dan de helft (5mm) een streepje zetten (met een stift op het glas). Daarna kun je de tape boven de streepjes plakken en de streepjes wegpoetsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd. en door van streepje van boven naar beneden en van links naar rechts te gaan en de tape strak te houden zit het gegarandeerd recht.
+
Werk met een rechte houten lat met de juiste lengte.
Langs de lat de rode tape plakken en lat weghalen liefst met 2 personen.
Zo ga je door tot je klaar bent.
Zelf bepalen hoe groot je het ruitje wil hebben (afmeting.
12 jaar geleden
Meestal wordt er rood lint gebruikt en geen tape, tape houdt over het algemeen niet zo goed op koude en soms vochtige ramen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hebt van die speciale tape die kleeft op ruiten en niet plakt mbv lijm.