Wat moet ik doen, nadat mij pakketje verpakt is?

Moet ik nu zelf de gegevens van de koper erop doen of doen ze dat bij de postkantoor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, zelf op je pakje zetten voor wie het is, als het dan kwijt raakt, weten ze altijd waar het thuis hoort. Vergeet er ook niet op te zetten wie het verzonden heeft. Dan kunnen ze het ook altijd weer retour sturen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zelf het adres er op doen.
Ook kun je online alvast adreslabels maken en de porto vast betalen via Ideal. Dit kan bij Postnl en bij Dhlforyou. Zie onderstaande links

Toegevoegd na 1 minuut:
DHl is de goedkoopste, maar wel minder snel dan PostNL.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zit het er altijd zelf op maar als je vraagt of ze je willen helpen dan horen ze dat te doen, maar om er zeker van te zijn dat het er goed opstaat kun je het beter zelf doen. vind ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik print het adres altijd uit, en plak het papier dan goed op de doos.
is duidelijker leesbaar, en bovendien gebruik ik vaak supermarkt-dozen, dus met weinig witruimte.

als ik het dan wegbreng zeggen ze bij de balie dat ik vergeten ben mijn eigen adres te vermelden als afzender. Dat is nl verplicht, maar ik vergeet het steeds. en dan schrijven ze die er met pen bij.