Als het kliklaminaat is, wel. Je kunt wel de pech hebben dat je een groot deel van je vloer moet loshalen en daarna opnieuw moet leggen. Als je mazzel hebt, liggen de te vervangen planken een beetje aan de kant waar je met leggen bent geëindigd.
bamibal
12 jaar geleden
klik of lijm, het kan sowieso.

Hier staat een goeie uitleg bij verlijmde planken,
bij klik werkt het hetzelfde alleen dan kan je een aantal stappen overslaan en hoef je bij het inleggen ook minder te lijmen.

Toegevoegd na 15 seconden:
de link vergeten.