Mag je graniet kitten met kit op basis van azijnzuur?

Ik had namelijk eens gehoord van iemand dat wanneer je op graniet kit met zure kit dat je vlekken gaat krijgen overal.
Is dit waar?
Zoja, geld dit ook voor doorzichtige (transparante) kit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.7K

Het beste antwoord

De kit moet ten alle tijden zuurvrij en geschikt voor natuursteen zijn. Dit geldt ook voor transparante kit.

Toegevoegd na 1 minuut:
Nog even de reden:

Natuursteen is poreus en kan worden aangetast door de zure kit.

Toegevoegd na 1 minuut:
Nog even de reden:

Natuursteen is poreus en kan worden aangetast door de zure kit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er bestaat silicone specifiek voor uw klus.

Zie eens op deze site

http://www.stonetech.nl/verlijmingsproducten-en-kitten/afdichtingskitten/marmersiliconen-transp-huls-310ml-akemi/