Ik zoek doorzichtig touw/lint od. Iemand tips?

Ik wil straks in december sneeuwvlokken maken voor mn raam, alsof het sneeuwt. Ik gebruik hiervoor wattenbolletjes.

Ik ben nu op zoek naar zo min mogelijk opvallend touw/lint od. Iemand zei al visdraad maar ik begreep dat je hierin ook weer 100 soorten hebt.
Iemand tips?

Toegevoegd na 2 minuten:
En oja, waar kan ik dit dan het beste kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt het kopen bij dierenwinkel waar ze vis spullen verkopen. Je hebt verschillende kleuren. Kies de witte/doorzichtige. Of neem dun garen. Werkt ook en zoveel hieft het niet te houden.

Toegevoegd na 31 seconden:
hieft is natuurlijk hoeft
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

vislijn 0,06 of 0,08 mm dikte bij de hengelsport zaak
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het minst zichtbaar is doorzichtig of wit dubbelzijdig plakband. Het hoeft per bolletje maar een heel klein stukje te zijn. Draadjes zul je altijd zien. Geniet van je wintertafereeltje!