IK wil graag een kamp bouwen maar weet niet hoe te beginnen?

IK wil graag een kamp bouwen in mijn tuin maar weet echt niet hoe ik eraan moet beginnen. IK wil wel een kamp dat je niet altijd moet opzetten en afzetten. Het mag liefst niks kosten. Heeft er iemand ideeen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Marktplaats is je vriend, er is ook best wat gratis te vinden. Een advertentie zetten kan ook helpen als je weet wat je ongeveer zoekt, kost niks.

Je zou bijvoorbeeld kunnen beginnen met een oude partytent. je kan een stuk van de poten afzagen om hem wat lager te maken. (vaak bestaan de poten uit 2 delen, dus dan hoef je niet eens te zagen)
Daar zou je dan camouflage overheen kunnen doen.

Toegevoegd na 5 minuten:
Houten pallets zijn ook vaak gratis te krijgen. Voor veel bedrijven is het afval. (euro-pallets zijn wel geld waard)
Je kan er veel en snel mee bouwen, ook handig als vloer. (met plankjes tussen de openingen) Alleen zijn ze nogal zwaar voor achter op de fiets. En of je ouders een tuin vol pallets leuk vinden.. ;-)
Een voordeel is dat ze goed branden, dus als je een vuurkorf hebt ben je er snel weer vanaf.