Waar kan ik een verhuislift huren die tot 8 hoog gaat?

mijn vriendin vertelde dat zij bij www.deliftassistent.nl een lift had gehuurd die tot 10 hoog gaat, alleen zij werken niet in Den Bosch. Wie kan mij vertellen bij wie ik moet zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (3)

Het leven is zo simpel, die is te huur bij verhuis bedrijf Den Bosch.

http://www.verhuizendoenwesamen.nl/verhuistips/verhuisbedrijf-per-stad/verhuisbedrijf-den-bosch.aspx

Toegevoegd na 52 seconden:
Ze gaan tot 20m.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat dom van mij, ik had het gelezen als 10 meter, excuses hiervoor!
Borent

Ladderlift 30m hydraulisch benzine
Tarief:
Per dag: € 145
Per Week: € 365
Per week na 4 weken: € 330
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een tijdje geleden vond ik op deze sites informatie over verhuisliften: budgetverhuisservice.nl
verhuistoppers.nl

Ik weet niet zeker of dat nog het geval is maar een kijkje nemen kan geen kwaad, toch?