Welk product is gelijkwaardig aan Variobond Thixotrope Epoxy maar is minder duur ?

Het betreft een 2-componenten epoxyhars die ik wil gebruiken voor mijn houten boot. Echter, dit product is extreem duur (30€ voor een tube) waar ik een prijs van onder de 10€ verwacht. Iemand een idee waar ik een goedkoop gelijkwaardig product kan terugvinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Epoxy hars is in goede doehetzelf zaken en bouwmarkten te koop per liter in blikken versneller of de de verharder eraan toevoegen en je kan er van alles mee repareren.
de tube die jij hebt is voor kleine reparaties of voor het chemisch verankeren van bevestigingen in steen of beton.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit spul is in Nederland inderdaad erg duur daar het zwaar vervuilend is en dus ongewenst, echter in veel landen zien ze dat anders en is het veel goedkoper. Ik zou als ik jou was het via het internet bestellen in bijvoorbeeld Italia daar is het goedkoop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hangt er vanaf. In mijn "chinese" winkeltje/markt koop ik die 2 componenten stuff voor 1 euro. Ik repareer er fietsen mee.