Hoe kom ik voordelig aan droog haardhout voor onze nieuwe houtkachel in de regio Groningen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (5)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
met een zaag het bos in gaan. Paar bomen omzagen, dit in kleinere stukjes zagen. Deze kleine stukjes dient men een aantal weken te drogen. En Dan heb je Goed Haardhout. Koste: alleen de zaag en vervoer
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
je kan vast wel brandhout kopen bij de intratuin oid
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vers hout moet zeker 2 jaar drogen. Is het hout nog te vers ,dan brand het wel maar er ontstaat veel koolteer in de schoorsteen. Dit kan schoorsteenbrand veroorzaken! Wil je snel goed droog hout informeer dan naar wegwerp pallets. Op veel plaatsen gratis te halen. Even zoeken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Even zoeken op Marktplaats. Daar staan meer dan 1000 advertenties over Openhaardhout. Ook in de buurt van Groningen. Zie bronlink.