De afzuigkap doet het sinds kort niet meer, als ik hem aanzet dan hoor ik een zoemend geluid, maar de motor gaat niet aan, wat kan dit zijn?

Het gaat om een AEG afzuigkap model DK9690-M

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (2)

Probeer eens om hem open te maken en te bekijken of hij niet te vervuild is met vet. Misschien is hij vastgelopen. Anders is hij doorgebrand
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Staat waarschijnlijk op het punt van doorbranden!
Stroom er af!
Ontvetten en nog eens ontvetten,tot alles weer vrij kan draaien,daarna smeren met teflonspray.
En dan maar weer eens proberen.
Succes

Toegevoegd na 6 minuten:
Anders alles eerst doormeten en voorzien van nieuwe zekeringen,niet alleen in de stoppenkast maar misschien wel in het apparaat zelf ( of de aardlekschakelaar omzetten! )
Geduld kan ik je niet geven , maar dat heb je wel nodig!

Toegevoegd na 6 minuten:
Anders alles eerst doormeten en voorzien van nieuwe zekeringen,niet alleen in de stoppenkast maar misschien wel in het apparaat zelf ( of de aardlekschakelaar omzetten! )
Geduld kan ik je niet geven , maar dat heb je wel nodig!

Toegevoegd na 6 minuten:
Anders alles eerst doormeten en voorzien van nieuwe zekeringen,niet alleen in de stoppenkast maar misschien wel in het apparaat zelf ( of de aardlekschakelaar omzetten! )
Geduld kan ik je niet geven , maar dat heb je wel nodig!

Toegevoegd na 6 minuten:
Anders alles eerst doormeten en voorzien van nieuwe zekeringen,niet alleen in de stoppenkast maar misschien wel in het apparaat zelf ( of de aardlekschakelaar omzetten! )
Geduld kan ik je niet geven , maar dat heb je wel nodig!