moet je een nieuw kozijn in precies dezelfde maten bestellen of iets kleiner?

ik wil zelf een nieuw houten kozijn plaatsen in een spouwmuur. Hoe kom ik aan de afmetingen van het te bestellen kozijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Jouw vraag: "moet je een nieuw kozijn in precies dezelfde maten bestellen of iets kleiner?"

Mijn antwoord: zelfde maat
maar laat voor alle zekerheid de maten op meten ,want je weet maar nooit.

Ik heb zelf ooit mijn kozijnen vernieuwd ( dat waren houten en helemaal verrot )
ik heb alles eruit gehaald en ben zo naar de houthandel gegaan en die heeft precies alles op de zelfde maar gezaagd en ik heb het er precies weer in gemaakt ( zelf gedaan,echt waar )
1 dag klaar :)