Kan ik deuren + kozijnen spuiten met een pneumatische verfspuit?

Wie heeft hier ervaring mee?
Welke op de onderstaande site is dan de beste spuit?
http://www.toolstation.nl/shop/sd2791

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me zo leuk om eens te proberen.
Misschien gaat het sneller?
Ik kan ook prima met een kwast verven hoor, maar misschien voor 'de kick', alleen als het niet kan, besef ik dat ik dan een deur of kozijn helemaal kaal moet maken om hem weer mooi te krijgen.
Vandaar mijn vraag: Wie heeft ervaring?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien een goed idee: Ik heb nog wel een klok, donker eiken.
Deze ga ik dan voorbehandelen, en me helemaal uitleven en ook nog op een kast.
Dank je wel voor de tip, anders was ik met een deurkozijn begonnen.

Het beste antwoord

Ja, kan wel maar is veel afplakwerk. Er wordt veel verf naast het object gespoten, de spuit schoonmaken kost extra thinner enz. In het augustusnummer van de consumentengids werden voor en nadelen besproken.
jc54
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik probeer even de consumentengids op te sporen, daarna beslis ik wat ik ga doen.
Dan je wel.

Andere antwoorden (1)

Dit is zeker mogelijk mits de nodige voorzorgen, niet enkel verftechnisch maar ook op gebied van persoonlijke bescherming zoals bril, mondmasker, handschoenen.
Een tip voor u http://bouw.tweedehands.net/compressors/verfspuit-pneumatisch-nieuw.html