Precies zoals er staat: Eerst meten, stipje of streepje zetten en dan weer nameten.
Tip: Zet ook echt dat stipje of streepje, anders ga je de fout in.
Denk niet: Zoveel cm. vanuit de voeg: Je begint soms een tweede keer vanuit een verkeerde voeg.
Of bij een tegel: Aan de verkeerde kant van de tegel.
Controleer ook als het nodig is het totale plaatje nog eens.
Kan veel ellende voorkomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat je de dingen eerst controleert (= 2 keer meten) om fouten te vermijden zodat je niet verkeerd zaagt/knipt/snijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Twee keer meten ,is zeker weten ,laat een ander nameten wat geknipt of gezaagd is definitief!