ik heb een een voetje vast gelijmt met 1 seconde lijm aan een speaker want hij was gebroken hoe krijg ik hem weer los ?

ik wil hem weer los hebben om hem anders er te lijmen want ik heb per ongelijk verkeerd gelijmt gr robbin

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Het breukvlak is nu sterker dan de rest van het voetje. Figuurzaagje gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afbreken, met een beetje geluk breekt hij precies op de naad die je gelijmd hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
brobeer het eens met een fohn word warm en los de lijm ook op