Zijn er douchestangen voor een douchegordijn die bevestigd kunnen worden zonder dat je gaten in de wandtegels hoeft te maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ja hoor, dat heet een telescopische douchestang.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ook wel klemstang genoemd. Ik heb er zelf ooit eentje gekocht bij Blokker, maar je kunt ze ook bij doe-het-zelf zaken krijgen. Het werkt met een soort veersysteem dat je tussen de twee muren klemt.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja die heb je! Dat zijn van die stangen die je tussen twee muren kan klemmen. Te vinden bij elke bouwmarkt op de badkamerafdeling. Je hebt alleen wel meer kans dat ie loslaat, maar als je voorzichtig bent gaat het prima. Niet te hard aan het gordijn trekken... Kan trouwens niet als je een stang wilt met een hoek erin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt ze ook met een hoek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En die donderstralen niet om de haverklap naar beneden?! Wow...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee want anders heb je er niets aan. ;-)))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha! Nou, tis meer dat ik het haast niet kan geloven ;-) De mijne mét schroefjes had het al moeilijk.