Weet iemand waar je zo een stip kan kopen die je in de wc pot kan plaatsen zoadat mannen gaan richten op de stip ?

Ik weet dat je een stip midden in de pot kan plaatsen zo dat mannen gaan richten op de stip en precies in de pot plassen inplaats van naast de pot of op de wc bril of wc rand.

Sorry ik weet geen betere uitleg.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als alle mannen nu eens zitten zouden plassen, scheelt een hoop ergernis!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
helemaal mee eens +

Het beste antwoord

Ik weet wat je bedoelt. Bijv. op onderstaande website maar als je googlet op "plassticker" vind je nog veel meer websites.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt , grappig met plaatjes dat maakt het nog leuker om te richten hahaa, als ik deze neem dan hoop ik dat mijn man niet meer naast de wc gaat plassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is inderdaad handig,ik heb er ook weleens aan gedacht om dat hier te doen,maar ik vraag me ook af of zo'n sticker niet los laat omdat het natuurlijk nat wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, die stickers zijn er uiteraard speciaal voor ontworpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké,ik denk dat ik er ook eentje neem. +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik lees net dat ze een half jaar meegaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iedereen gaf een goed antwoord.

Andere antwoorden (6)

Hier zijn stickers te bestellen en als je erop plast komt er een plaatje tevoorschijn........
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook bedankt voor je reactie, denk dat het nu een feest wordt voor mijn man als hij naar de wc gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik moet ineens heel erg denken aan het plakplaatje vroeger in je schrift als je heel erg je best gedaan had :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed gedaan , knul! ;)
Wij hebben zo'n stikker gewoon in een sanitair zaak besteld ( brugman )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de xenos en action winkels heb ik ze wel eens zien liggen, en via ebay kan je ze ook bestellen in alle kleuren en uitvoeringen, succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook een "cheerio" in de pot plakken.
Cheerios zijn ontbijtgranen (net zoals cruesli). Ze zijn rond en net als een donut (klein en rond).

Hij blijft plakken omdat het een klein kleverig ding is.
Waarschijnlijk als je 1 keer geplast heb, spoelt hij wel weg (en anders wel door het doortrekken) maar het resultaat is hetzelfde.

Goed om je zoontje (als het daarvoor is) zindelijkheid te laten trainen.

Als het voor je man, buurman, vriend, oom etc is. Dan zijn de stickers een VEEL betere (en goedkopere) oplossing.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de feestwinkel verkopen ze ze ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze kun je eventueel online bestellen op http://www.plassticker.nl/ ,
Daar hebben ze zelfs een speciaal pakket voor zindelijkheidstraining