hoe gaat die accu er uit? Boormachine Bosch

ik moet de accu opladen maar krijg m er niet af! Het is een psr 12 ve-2. Iemand ervaring?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Als die vlakken indrukken niet helpt heb ik een tip die je mogelijk afschuwelijk vindt maar waarbij je wel zeker weet dat je niet je dure boormachine sloopt.

Even terug naar de winkel waar je hem kocht (dat lijkt me niet zo lang geleden als je nog geen ervaring hebt met opladen)

Heb je hem via internet dan ga je met je liefste "ik ben een onhandig vrouwspersoon-gezicht" (grapje) naar de dichtsbijzijnde doe-het-zelf zaak en je vraagt even om hulp.

Echt dat doen ze zo en dan weet je of het aan jou ligt OF aan je boormachine!!!!
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Die rode vlakken aan de zijkant indrukken en dan de accu eruit trekken.

Toegevoegd na 24 seconden:
Ik bedoel dus, tegelijk indrukken en trekken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens ze afzonderlijk krachtig in te drukken met je duim. Zonder dat je aan de accu trekt. Kijken of je ze dan verder kan indrukken (dat je een tik hoort).
Ook kan je proberen hem er even krachtig verder erin te slaan. Tik onder op de batterij geven en dan opnieuw proberen.
Anders zou ik het ook niet weten, is lastig om dit via dit forum te beantwoorden. Succes in ieder geval en laat even weten of het gelukt is en waar het aan lag, ben wel benieuwd.
De rode klemmen indrukken, als de accu hapert kan je even op de grond tikken of even links en rechts wiebelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er zit ook altijd zo'n boekje bij ,en dat noemen ze heel gek
gebruiksaanwijzing.
heel veel mannen waaronder ik leest dit eigenlijk nooit
maar schijnt wel een handig iets te wezen
heb ik van horen zeggen