Glasvezelbehang!!

Ik heb dernet glasvezelbehang geknipt en nu allemaal rode bultjes op mijn handen, hoe komt dit???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.3K

Het beste antwoord

het is net zo iets als isolatie daar kan je ook allemaal bultjes van op je handen krijgen, het is beter om een paar handschoenen aan te doen als je het knipt
Als je je handen goed wast is het over een uurtje weer weg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat komt door de glasvezeldeeltjes die dringen in de huid.
Je moet ook altijd handschoenen dragen bij het werken met glasvezel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer je met glasvezel werkt is het aangeraden om handschoenen te dragen aangezien de glasvezel de vervellende gewoonte heeft in je huid te snijden door zijn samenstelling, vandaar de rode bultjes op je handen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zelfde materiaal wordt in dat behang gebruikt als in engelenhaar warmee je de kerstboom versiert, het is zeer venijnig spul,dat in je huid dring en super scherp.