Toetsenbord verlichting, kan ik makkelijk iets zelf maken of bestaat er iets (goedkoops) dat je kan plakken aan je bureau ofzo.

Het gaat over een bureau met een schuifding waar je toetsenbord op komt, door de schaduw zie ik af en toe niet wat ik doe.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (6)

Zo een LED-lijstje van IKEA kost een tientje. Plak je op het plankje boven je keyboard en gebruikt nauwelijks stroom.
escape
12 jaar geleden
Een bureaulamp,je hebt ook lampen die je d.m.v. een klem kunt vast maken ergens aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hebt tegenwoordig van die plakstrips met ledjes bij de bouwmarkt,ikea, die je dus onder je bureaublad plakt , die je toetsenbord verlicht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het zelf wil maken heeft kipkay op youtube een goede tutorial.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die met die 2 lampjes op je Scroll Lock bedoel je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb de link in mijn reactie eronder geplaatst! Vereist wel enige vaardigheid (moet kunnen solderen). Een vrij simpel alternatief zit in een filmpje hieronder!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja die bedoel ik!
Voor de avonturier en handige harry:

Je kan zelf een toetsenbord verlicht maken. Wel enige handigheid vereist, maar de onderdelen zijn in feite niet moeilijk te vinden.

Voor wie kan solderen is er ook nog: http://www.youtube.com/watch?v=iOn72Y5DT6M

Ik denk dat je eigen toetsenbord verlichten wel cool is en vooral een avontuur!

Anders zijn er inderdaad de opties die hier reeds besproken zijn.

Groeten,
JJanom
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is de mooiste oplossing: een verlicht toetsenbord, zit ook op m'n laptop (macbook) en bevalt geweldig. Voor een pc is dit toetsenbord van logitech beschikbaar (rond de 50,-):

http://www.google.nl/search?q=illuminated+keyboard&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&client=safari