Hoe kan ik een koeplvormig bovenraam beplakken met plakplastic?

Toegevoegd na 1 dag:
Het hoeft niet perse warmtewerend te zijn, het gaat meer om de inkijk.

12 jaar geleden

Het beste antwoord

als het is om de warmte buiten te houden zal je het ook aan de binnenkant kunnen witkalken wat ze ook wel doen bij kassen, en dat kan je er ook weer afwassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Annswers
12 jaar geleden
waarmee kun je dat witkalken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vroeger deden ze daar ook plafons mee witten, nu nog wel kelders, dus vraag eens bij de gamma, praxis of hubo. succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veegvaste muurverf heb je hiervoor nodig.Die kan je van de winter gewoon weer verwijderen met een beetje water.Dus geen synthetische of latexmuurverf omdat je dat niet meer kunt verwijderen.
Annswers
12 jaar geleden
handige tip, ik ga ernaar kijken

Andere antwoorden (3)

Bijsnijden in de juiste vorm met een mes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een koepelvormig bovenraam kan je niet beplakken omdat het niet vlak is.Wat is hier de bedoeling van?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Annswers
12 jaar geleden
De bedoeling is om een koepelvormig bovenraam te beplakken.
Dat is niet mogelijk.Wel kun je een caoting aanbrengen maar die is er niet meer vanaf te halen zonder beschadegingen van je glas.
Wat je wel kunt doen is wat er in de link wordt geschreven.

PS Als het tenminste gaat om warmtewerende folie.