Egaline is puur een egaliseer middel.
Epoxy is een 2 componenten kunsthars.
PU is polyurethaan, een soort plastic achtige kunststof.

Maar waar is het voor bedoeld?
Kan dan waarschijnlijk (bijna wel zeker) een gerichter advies geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vraag is een beetje onduidelijk.
Egaline is een product om de vloer d.m.v. egaline egaal waterpas te maken.

Epoxy of PU (Polyurethaan) zijn basis elementen van een product.

Epoxy is bijna altijd op 2 komponenten basis. Dit goedje is erg hard en gevulkaniseerd (vult gaatjes op). en is daarom goed te gebruiken in lijm soorten en opvulmiddelen.

PU is ook een basis product dat gebruikt kan worden in lijmen (denk maar aan konstruktielijm) en laksoorten (de oude parketlakken waren op deze basis)
PU is een erg harde component dat bij lakken perfect is als slijtlaag en bij lijmsoorten perfect is als verbindings sterkte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
epoxy kan onderwater worden gebruikt. Aanbrengen boven water, materiaal kan onderwater liggen. Denk aan reparaties boten of aquarium