Bij het tuinhuisje zat een rol dakleer die ik kon aanbrengen zonder ik deze hoefde te branden. Weet iemand hoe dit heet?

Toegevoegd na 22 uur:
Rubberroid komt volgens mij het dichts in de buurt, maar kom ik bijna niet tegen op internet. Het was echt een rol die uiterlijk veel weg heeft van een brandrol met groene leislag, alleen hoefde je dit niet te verlijmen of branden. Alleen de oversteek spijkeren en de overlap aan elkaar branden. (zoals rubberroid?),

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
7K

Antwoorden (6)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
TPO dakbanen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
plakbiitumen, is vrij duur maar er zit een beschermlaag op die je er vanaf haald dan kan je de rol plakken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rubberroid,alleen de naden spijkeren en daarna de overlapping plakken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mischien dat je doelt op het 'shingle dak' wat veelvuldig wordt toegepast bij tuinhuisjes. Een dak bedekken met shingles is niet alleen decoratief, maar ook veel eenvoudiger dan het aanbrengen van dakpannen of een dakbedekking van bitumen. Het kan nl gewoon verspijkerd worden.
Bijgevoegd de 'link' van de Gamma met stappenplan voor verwerking van het spul.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
plakken of singels
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Even antwoordje kopieren?