Iemand ervaring met verfafbijt van de Karwei ?

Welk merk is een goede verafbijter ?
Ik moet de velgen van mn auto ontdoen van de lak maar wil weten wat een goede verafbijter is .

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

ik zou van cetabever doen, dat is een goed merk, en de prijsverschillen zijn niet eens zo groot wat afbijt betreft.

Toegevoegd na 44 seconden:
p.s wel kijken of t ook geschikt is voor metaal of aluminium.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wij hebben deze, maar wij gebruikte het voor de eettafel, ik weet niet of die geschikt is voor metaal, maar op houd doet ie het goed, wel laten inwerken, maar niet te lang, want als het weer geheel droog is, dan werkt het weer erg moeilijk.
De spetters branden trouwens wel erg op de huid.
Voorzichtig mee doen, het is heftig spul!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het Karwei huismerk is een uitstekend merk en kan net zoals veel andere merken heel goed toegepast worden. Wel goed naspoelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo d44ntje,

Het zal best een goede afbijt zijn, heb er geen ervaring mee, maar doe het AUB niet op velgen (zeker niet op lichtmetalen)
Het beste kun je ze laten glasparelen (fijn stralen) ,daarna lichtjes opschuren, gronden en spuiten .

Succes,
Leonard