Waar in Amsterdam kun je plexiglas laten verzagen als je het niet daar koopt? Zelf doen lukt niet hoor.

Zelf doen is niet mogelijk voor mij. Ik heb het al op allerlei manier geprobeerd, dus het moet wel degelijk bij een professional die over de juiste apparatuur beschikt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook niet met een decoupeerzaag. Goed gereedschap is het halve werk. Daarna moet het apparaat het werk doen.

Het beste antwoord

Je kunt het hier eens proberen:
Doe-Het-Zelf Wittenburg
Wittenburgergracht 103- 113
1018MX Amsterdam
-
www.doehetzelfwittenburg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Super, bij deze betaalde ik in totaal slechts 30 € voor platen en verzagen terwijl het bij de meesten 120 € ging kosten.

Andere antwoorden (4)

Bij een bouwmarkt of glashandel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit Uw vraag blijkt,dat het materiaal al in Uw bezit is. Dit is spijtig,want ik moest pas een paar stukken HOUT hebben,welke ik met geen mogelijkheid zelf op juiste afmetingen kan zagen. Gelukkig ben ik gaan rondsnuffelen op Internet en kwam ik er achter,dat ik in Utrecht terecht kon bij een HUBO-winkel. Zij hebben er de tijd voor genomen en zelfs HOEKJES uit het aangeschafte hout - dus in dezelfde winkel gekocht- op verzoek keurig op maat gezaagd.

Uit ervaring weet ik,dat je bij de grotere bouwmarkten slechts stukken horizontaal of verticaal kan laten zagen,vandaar natuurlijk mijn stap om het bij die Hubo te laten doen. Misschien is dit voor U een oplossing,desnoods er extra voor betalen ,omdat U het niet bij dit bedrijf hebt gekocht ?

Groet: Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Insnijden met stanlymes en dan kun je het breken . Werkt goed en snel met perfecte breuklijn waar je hebt ingesneden . Maar werkt alleen met rechte lijnen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een kleine haakse slijpmachine met een doorslijpschijf voor ijzer erin.