Mag die op de op lader blijven?

Ik heb een Bosch accuboor machine 14.4V.
Als ik die accu op de lader doe, kan hij daar gerust een paar dagen in blijven?
Hij wordt redelijk warm. Of moet hij als hij is opgeladen in de boor zelf zitten of misschien wel gewoon los?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Meestal hebben deze een druppellader. Dan houdt hij de accu maximaal vol zonder hem te overladen. Verder zijn alle 3 je optie prima, je kunt hem in de lader houden, of los bewaren of in je boormachine zelf. Net wat jij prettig vindt :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

jha je kan hem gewoon in je lader houden ( deze schakeld vanzelf af als de accu vol is ). maarja je lader zelf gebruikt wel stroom zonder dat het nut heeft.
vedder maakt het niet uit of je hem er uit haalt en los haald of hem in de machine stopt.