Wie weet of de deurkier hanger inmiddels te koop is?

In de finale van Beste idee van Nederland was iemand die een deurkier hanger had bedacht. Dat is een klein ijzeren dingetje die je aan het handvat van de deur en in het kozijn kan bevestigen , zodat hij op een kier kan staan.
Ik wil hem graag kopen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het schijnt dat van alle winnende producten van 'het beste idee' er nog niet 1 in de winkel ligt.....
Nou heeft de deurhanger niet gewonnen, misschien dat die wel ergens al te koop is.

Het beste antwoord

Het is denk ik nog niet te koop. AH gaat dit product verkopen en ik heb nog niks gevonden op hun site wat er maar ook op lijkt... helaas!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had al eens bij de bouwmarkten gekeken, maar zag ik nog niets. Ik zal nu ook AH in de gaten houden.