Hoeveel kost een ouderwetse stoppenkast vervangen voor 3 automaten en 2 extra groepen erbij, + 1 of 2 aardlekschakelaars erbij?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

484 euro inc 5 jaar garantie hier: http://www.nieuwegroepenkast.nu/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het zelf doet ben je rond de 250€ kwijt( kast van hager).
Per 4 groepen heb je 1 aardlek nodig( mits het allemat is). En vannaf 2 aardlek heb je een hoofdschakelaar nodig.
Als je het laat doen komt er nog een uurprijs bij. Bij een beunhaas zal het rond de 10 a 20 € zijn. Ongeveer een halve dag werk mits er een tegenvaller is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het lekker door een erkend installateur laten doen. Neem geen beunhaas je wil wel dat het veilig en goed gebeurd neem ik aan en heb je nog garantie ook