Waar kun je van die plastic verfbakjes kopen die je in een stevigere kunststof verfbak kan stoppen?

Die je dus makkelijk weg kunt gooien zonder dat je iedere keer een nieuwe, dure, kunststof verfbak moet kopen of dat je er uren op moet boenen om schoon te krijgen.

Liefst online

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.7K
amigo
13 jaar geleden
ik heb nog wel een tip, als compensatie voor het boenen. Zorg dat je er meerdere hebt en laat ze staan tot ze helemaal droog zijn. Dan trek je de oude verf als een soort "vel" eruit. eigenlijk hoe meer verf nog in de bak zat hoe makkelijker het gaat, dit geldt vooral voor houtverf, muurverf wordt wat brokkelig maar het lukt wel. Maar ik laat ze dus gewoon 2 maanden zo staan. en wat blijft zitten zit echt muurvast, daar giet ik gewoon weer verf ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of ga eens naar een afhaalchinees.......heb je eerst lekker gegeten en daarna genoeg bakjes voor je schilderwerk :-)

Het beste antwoord

Bij de zelfde firma als waar je de harde bakjes koopt. Je kan ze het beste tegelijk kopen, bijv. 2 harde en 20 of meer zachte, omdat het zachte bakje op het harde is afgestemd en de vormen van elkaar af kunnen wijken.
Als je klikt op de link krijg je de winkel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Iedere verfwinkel en bouwmarkt verkoopt van die wegwerpbakjes.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik vind ze hier behoorlijk duur, bij de schilder waren ze de helft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idd, te koop in vrijwel iedere dhz zaak.

Alternatief: stop het bakje in;
een plastic zakje of
strijk er van die afdekfolie in (en over de rand).
zelfs aluminiumfolie werkt.
Uitgeschildert? zakje of folie eruit en klaar is kees.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leuk he, die lui die - tjes plaatsen zonder te schrijven waarom... zielepietjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo doe ik het ook altijd .+
Bakjes van de chinees bewaren. Zijn overal goed voor. Ik gebruik ze ook voor te verven.
Na gebruik gewoon weggooien.

Ik gebruik ze zelfs om zaken mee in te vriezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ook een leuk alternatief +
je mist dan alleen het uitrolvlak
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dan moet ik deze weken zeker elke dag naar de chinees gaan :P Je hebt ook een verfafdruipding nodig en die zitten niet in de bakjes chinees
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt er een cellotape om heen wikkelen, heb je een uitrolvlak. Je kan ook gewoon een paar bakjes vragen? Eigen initiatief wordt ook beloond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
overgenomen van mijn reactie van 3 dagen geleden????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jou reactie heb ik niet gelezen. Sorry.