Waar kun je het goedkoopste A4 papier kopen per doos?

Wit A4 gewoon normaal papier. Er zijn heel veel aanbieders, maar ik zoek de goedkoopste bij afname van 1 doos (= 5 pakken van 500 stuks).

Toegevoegd na 30 seconden:
Diegene met de beste prijs is het beste antwoord.

13 jaar geleden
12.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet wel dat ze bij de Hema 3 euro per pak zijn, dus dat wordt dan 15 euro:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel opletten met goedkoop papier:
mijn laserprinter vindt niet al het papier even lekker: met paperjams als gevolg, het hema papier vond ie altijd om van te smullen, maar dat kan persoonlijk zijn.

Het beste antwoord

De goedkoopsten die je zo op Internet kunt vinden, rommelen allemaal om en rond de veertien euro per doos (iets minder dan drie euro per riem), en daar komt dus bijna altijd nog verzendkosten bij.

In mijn ervaring ben je - als je niet echt pallets tegelijk nodig hebt - nog het goedkoopste uit bij de Action, met ik meen 2,65 per riem / 13,25 per doos.

Daar onder ben je alleen goedkoper uit als je papier per pallet besteld, en dan nog moet je heel goed zoeken op aanbiedingen, want de reguliere prijs ligt beduidend hoger tot bijna het dubbele.

Toegevoegd na 19 minuten:
Dit is de goedkoopste die ik online kan vinden, 13.95 per doos, maar uiteraard met verzendkosten.
http://www.papierdump.nl/shopping_cart.php/sort/2a

(En ik heb niet zo ver gebladerd, maar ik kijk er bij dergelijke toko's ook nooit van op als er nog extra BTW bij op komt).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Viking direct staat bekend om een goeie prijs. (sorry voor de reclame). Probeer het ook eens bij andere kantoor-groothandels.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de blokker: 11,75 per doos/5 pakken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goedkoop papier kan je bij de action halen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blokker en Action
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Regelmatig zijn ze bij de Aldi in de aanbieding, de 5 pak- dozen. Prijs weet ik niet precies, maar het is dan wel heel voordelig. Het is prima papier, onze printer loopt er in ieder geval niet op vast en ook plakken de vellen niet aan elkaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik krijg net een folder van Big Bazar in handen en daar staat een pak van 500 vel in voor € 2,99.
Big Bazar zit in heel veel plaatsen verdeelt over Nederland.