Wat zijn goede alternatieven voor Stucroll van Praxis?

Dat spul van Praxis is nl * duur!

Toegevoegd na 14 minuten:
Ik bedoel dus niet stucloper, wat je overall kan krijgen!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Waarschijnlijk bedoelt hij glasvezelvlies (dun en glad) of glasweefsel (met werkjes) wat je er op plakt en daarna met latex overrolt.Die glasweefsel met die ruitjes visgraat en dat soort patronen zijn overal duur.En daar heb je twee soorten in onbewerkt en bewerkt (en die is dus duurder).Die laatste is ook dikker en hoef je meestal maar 1 keer te sauzen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik neem aan dat je de rollen bedoelt om op de vloer te leggen om je vloer te beschermen.
Bij de meeste stucadoorsbedrijven kun je van die rollen kopen die ze zelf gebruiken.Dat zijn vaak van die rollen van drinkkartons met een foutje erin.Die kopen ze voor een paar euro op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedoel je glasvezelbehang? Of sla ik nu de plank volledig mis?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo worden de vragen een zoekplaatje. Heeft het met stucen te maken? Of met afdekken?
Stucen tot 0,5 cm doe je Knauf Roodband. Dikker met Geelband (tot ca. 1 cm.) Nog dikker Goudband.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga voor Patent van arté of erftfurt, kost zo'n 4 euro voor 10 meter en je iedereen kan het hangen. Veel eenvoudiger en voordeliger als glasweefsel en je kan het zo overschilderen.