Er zit roodband op het plafon is al behandels met muur grond maar tijdens het sausen laten er nog steeds stukken los

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (6)

Helaas, helemaal afsteken. Er zit niets anders op....
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Begrijp je daadwerkelijk wat de vraag is Antwoordman?
AWM
14 jaar geleden
Nee, geen flauw benul....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ook niet.
AWM
14 jaar geleden
LOL!
voor je gaat witten eerst voorbehandelen met een hecht
middel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
voor je begint een hecht-preimer op smeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En tijdens het sauzen zorgen dat je roller lekker dik in de verf zit, dan breng je verf op het plafond, inplaats dat het plafond op je roller gaat zitten....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
verfspuit huren en de saus opspuiten is een makkelijke oplossing. Lost uiteraard het loslaten van het stuc niet op op langere termijn..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is echt verschrikkelijk. Heb het zelf meegemaakt. Allereerst: de 'knurft' die de roodband op je plafond heeft gesmeerd (à somma van !!!) heeft duidelijk geen verstand van zaken gehad. Dat moet hij dus herstellen. Zal een probleem zijn. Waarschijnlijk. De oplossing waar je voor staat: de niet-hechtende laag plafondverf of kalk-achtige smeerboel die er op zit zul je handmatig eerst moeten verwijderen / afsteken met een plamuurmes voordat je verder kunt. Een enorme klus. Of overleg met een ter zake kundige verfzaak over de toepassing van renovatieverf (erg kostbaar!). Heel veel succes toegewenst!