Dat ligt er wel aan wat je uiteindelijk met die muur wilt.
Indien dit de laatste laag is en je slechts een spiegelgladde uur wilt waar je alleen maar latex overheen smeert zou ik het niet doen. Want ik weet namelijk niet zeker of het net zo spiegelglad wordt dan de huidige muur.

Indien het slechts is om gaten op te vullen en daarna de muur te gaan bewerken (bv met stucwerk/behang) dan kan je dat rustig doen. Heb ik ook een keertje gedaan (ik had namelijk geen gips meer maar wel nog zo een zak tegellijm) en dat lukte prima!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee dat kan niet. Tegellijm kleurt heel erg door. Daarnaast is het geen vulmiddel. Gebruik roodband
13 jaar geleden
nee werkt ook meer, zelf slechte ervaring dat gleuf in muur was opgevuld met tegellijm ipv goed te vullen, Precies op die plek kwamen alle tegels eraf zetten na verloop van tijd
13 jaar geleden
Ja je kunt het gebruiken voor de ruwe opvulling kieren en gaten,maar niet voor de egale afwerking. Gebruik hiervoor
rooddband.