Hoe kan ik thuis een band met een 'autoventiel' oppompen?

Ik moet het bandje van de kinderwagen repareren. Dat bandje heeft eenzelfde soort ventiel als een autoband, dus de fietspomp past er niet op. Is er toch een manier of trucje om de band thuis op te pompen zonder steeds naar de benzinepomp te moeten fietsen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
16.8K

Het beste antwoord

ga naar de fietsemaker en koop een verloop ventiel. schroef deze er op en je fietspomp past er op. je moet er even voor naar de fietsen maker, maar dan niet meer naar de benzine pomp. zoizo goede investeeringing voor als het kindje zijn eerste fietsje krijgt:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

er zijn speciale ventiel dopjes die je op de ventiel draait en zo kan men met de gewone band van de kinderwagen op pompen,zo kan men ook een andere pomp kopen met verschilenden soorten ventielen.