Hoe zet je een nieuwe drukknoop op een kledingstuk?

Ik krijg bij kleding met drukknoopjes altijd reserve-knoopjes, maar hoe bevestig ik die eigenlijk?

Toegevoegd na 25 minuten:
en werken die setjes ook op de reserve knoopjes die je bij kleding krijgt of moet je er dan een bij de set passend ander knoopje opmaken, dat plaatje van die tang/set ziet er namelijk weer totaal anders uit als die van Prym van de eerste tip...(heb ik net gegoogled)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
15.3K

Het beste antwoord

daar zijn speciale setjes voor te koop bij o.a. naaimachinewinkels en stoffenzaken, van het merk Prym

Toegevoegd na 7 minuten:
zag dat de link niet werkte, zal proberen plaatje te plaatsen

Toegevoegd na 2 uur:
Het beste is dan om de blouse met knopen mee te nemen naar een stoffenzaak en advies te vragen welke set je het best kunt aanschaffen - er zijn meerdere sets met diverse mogelijkheden te koop
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je kunt er mee na de schoenmaker gaan, die slaat ze er zo in en kost één eurootje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze setjes zijn daarvoor bestemd...