Een dremel draait rechtsom.

Toegevoegd na 1 minuut:
ook als je hem naar je toe wijst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Met de klok mee, rechtsom dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iedere dremel of boormachine draait rechtsom. De boren, frezen beitels en andere hulpstukken zijn bijna allemaal voor rechts draaiende machines gemaakt. En de draairichting blijft altijd het zelfde, naar welke kant je hem ook wijst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoals hierboven al omschreven is, draait de dremel inderdaad rechts om.
Bijna alle hulpstukken zijn gemaakt om hun werk te doen als ze rechts om draaien.

Als extra informatie zou ik nog graag mee willen geven dat een dremel zijn kracht het aantal toeren is. Deze machine hebben daarom ook weinig kracht. Dit is ook niet nodig omdat wij snelheid willen voor de kleine dingen die we willen polijsten, frezen of willen schuren.