Ik ben een boiler (junkers).Deze sping niet aan bij het opendraaien van het warmwater. Waakvlam blijft wel branden. Kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
da's ongemakkelijk voor je :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wanneer hij ook aangesloten is aan de elektriciteit,kijken of hij wel degelijk spanning krijgt.
Anders kap eraf nemen,(naar omhoog) en kijken of er ergens geen resetknop zit.
Kimath
13 jaar geleden
je bent een boiler? ik wist niet dat deze konden praten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pilletje vergeten.... XD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet je zeker dat je niet een geiser hebt?

Antwoorden (3)

Je onderhoudsmonteur bellen. Basboilers zijn geen apparaten om zonder kennis van zake aan te gaan sleutelen. Buiten het feit dat je niet verzekerd bent als het fout gaat, kan het je leven kosten.

Doen hoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou zsm contact opnemen met een cv installateur
ik denk dat de boiler zuiver gemaakt worden omdat er een anstuurinkje defect of vuil is
je kunt er beter niet zelf aan gaan zitten klooien maar proffesionele hulp inroepen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gastoestellen die wel een waakvlam hebben maar niet verwarmen. Er is volgens mij maar een conclusie. Thermostaat kapot. Misschien is het aan te raden een nieuw toestel te nemen. Nu zijn de meeste gas toestellen zonder waakvlam en energiezuinig(er).