Mijn bureaula gaat niet open, omdat er een doosje paperclips vastzit tussen de la en de bovenkant. Heeft iemand tips?

Hard trekken werkt niet en het doosje kan niet kantelen.

13 jaar geleden
10.2K

Het beste antwoord

Heel hard en snel met de la heen en weer schudden werkte bij mij.
bureau naar achteren kantelen en nog meer schudden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil inderdaad nog weleens helpen. +
Cryofiel
13 jaar geleden
+
Desnoods het ladenblok of het bureau (wat is het eigenlijk, in dit geval?) een paar keer over de grond "rollen".
Annswers
13 jaar geleden
na veel wikken en wegen gelukt, moet wel nieuw doosje kopen:)

Andere antwoorden (5)

Probeer het eens met een liniaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
haha die zit in die la
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een broodmes. Dat lukt ook wel. + voor platje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh echt...Haha!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heerlijk, en zo herkenbaar, die ervaringsdeskundigheid. :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, jo, stampvolle la, met onzin, die hapert, wie kent het niet.:)
Een lineaal er tussen wrikken (of ander plat iets) wat er aan de bovenkant bovenop rust en dan trekken.
Kast aan achterzijde openmaken.
Als er nog een la onder zit dan die er uit halen en proberen achterlangs iets te frunniken.

Toegevoegd na 31 seconden:
lineaal = natuurlijk liniaal...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rigoureus maar ongetwijfeld heb je dat vaker gedaan! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha, hoe raad je het zo. Wanneer er op het werk dergelijke problemen zijn dan valt mijn naam meestal als eerste om het op te lossen...
Draai met een tang een haakje aan een stuk ijzerdraad en probeer daarmee het doosje van zijn plaats te schuiven als je tenminste genoeg ruimte hebt om de draad ertussen te wrikken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer wat er onder dat doosje paperclips zit weg te halen/te verplaatsen met je vingers of een dunner voorwerp, zoals een briefopener. Als dat lukt, mieter dan die la leeg op tafel en gooi minstens de helft van de inhoud weg. Dan kun je minimaal weer een maand of twee vooruit met die la voordat er weer iets blokkeert. Minder bewaren of iedere maand even uitmesten scheelt ook een stuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het bureau kan waarschijnlijk wel kantelen. Probeer dat eens.:)