Heb ik recht op geld terug na een mislukte reparatie van mijn brommer?

Ik heb mijn brommer laten repareren. Kosten 400 euro. Gelijk na eerste gebruik deed hij weer niks. Nu geeft hij aan dat ik beter een nieuwe kan kopen. Hij wil 100 euro geven voor de brommer. Heb ik recht op 400 euro?

tinus1969
2 maanden geleden
Voortaan iig andere garage zoeken.
Castle
2 maanden geleden
Dus ze hebben het 'gemaakt' maar blijkt dat hij niet werkt? Dus nu 100 euro en dan krijgt hij de brommer? Gaat hij hem dan weer doorverkopen ondanks dat hij hem voor 400 euro niet gemaakt kreeg of kan hij het dan opeens wel maken?
erotisi
2 maanden geleden
https://www.bovag.nl/info/bromfiets/reparatie-en-onderhoud

Geef als eerste antwoord