Valt een Coolblue-reparatie onder garantie?

Mijn huisgenoot heeft van het weekend de stofzuiger per ongeluk kapot gemaakt. Dat denken wij althans. Het kan misschien ook gewoon ouderdom van het apparaat zijn. Hoe dan ook, ik las dat Coolblue wel reparaties voor je fikst. Valt zo'n Coolblue-reparatie dan onder garantie?

Antwoorden (1)

Je krijgt op alle producten minimaal 2 jaar garantie op fabricagefouten. Je product zou namelijk bij normaal gebruik de eerste 2 jaar niet stuk mogen gaan. Gebeurt dit toch, dan repareren of vervangen ze je product kosteloos. Als de stofzuiger al wat ouder is, dan valt-ie dus niet meer onder garantie. Ook niet als de stofzuiger door eigen toedoen kapot is gegaan.