Hoe bereik ik de Google Store?

Ik heb een bestelling geplaatst op de google store. De bestelling is niet geleverd en ik wil nu contact opnemen met de google store om dit op te lossen. Tot mijn grote frustratie is het niet mogelijk om contact op te nemen met de google store. Heeft iemand hier raad mee?

Antwoorden (1)

Als je vragen hebt over iets wat je hebt gekocht in de Google Store, neem je contact op met ons supportteam via de onderstaande nummers.
Nederland 08000205955 09:00 tot 18:00 uur (maandag - vrijdag) Nederlands
3 jaar geleden
Dhdjdbdjxxj
3 jaar geleden
Dit nummer werkt niet..