Moetik de verzendkosten betalen?

in april heeft mijn zoon een step gekocht bij een webshop. Deze is na 2 maanden kapot gegaan. De voorvork is afgebroken. Ik heb de verkoper gevraagd het product te beoordelen en zij vroegen om het product te retourneren. Verzonden naar webwinkel op mijn kosten. Nu stelt de winkel dat het product kapot is gegaan door toedoen van mijn zoon, ondeuglijk gebruik dus. Dat kan natuurlijk maar ik wil er nog een onafhankelijke deskundige naar laten kijken. Ik heb dus gevraagd om de step naar ons terug te sturen. Dat willen ze doen maar moet ik opnieuw de verzendkosten zelf betalen. Klopt dit?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2K
taillie
3 jaar geleden
is dit bij een gekende webwinkel? misschien eens de voorwaarden lezen als daar iets over in staat

Antwoorden (1)

Ja als het stuk gaat door gebruik dat betaal jij de kosten dus ook de verzendkosten.
3 jaar geleden
LeonardN
3 jaar geleden
En wat dan als het straks is teruggestuurd, en de onafhankelijke deskundige stelt dat het product ondeugdelijk is en niet het gebruik?!