Wanneer verlengt Apple haar retourbeleid zoals gewoonlijk tijdens kerstperiode?

Doorgaans verlengt Apple haar retourbeleid rond deze tijd van het jaar van 14 dagen tot aan 4 januari. Dit wordt gedaan voor het geval je iets als cadeau koopt en het toch niet goed blijkt te zijn. Ik wil hier gebruik van maken als zekerheid, maar vanaf wanneer wordt dit retourbeleid gehanteerd?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (1)

Artikelen die tussen tussen 14 november 2018 en 25 december 2018 in de Online Apple Store worden gekocht, kunnen worden geretourneerd tot 8 januari 2019. Alle aankopen die na 25 december 2018 worden gedaan, zijn weer onderworpen aan het normale retourbeleid. Oftewel binnen 14 dagen retour of ruilen. Let ook op dat de verlangde retourtijd niet geldt voor aankopen die in de fysieke Apple Store gedaan worden.