Voor haar zakelijke contacten heeft Mediamarkt het volgende op de site gezet: "Door middel van een eenvoudig door uw klanten te downloaden garantiecertificaat beschikbaar te stellen. Met dit certificaat kan iedereen voor zijn/haar service-garantie terecht in elke Media Markt vestiging in Nederland naar eigen keuze."
Over prive klanten wordt niets gezegd, maar ik neem aan dat die toch ook in een zakelijke verhouding tot de Mediamarkt staan, dus denk ik dat de garantie inderdaad bij elk filiaal geldig is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Elk filiaal van Mediamarkt moet garantie geven op een produkt dat ergens bij Mediamarkt gekocht is.