Krijg ik garantie bij een kabel breuk?

Ik heb Dre beats in ear tour die ik nu iets minder dan een jaar heb en helaas is er een kabel breukje ontstaan waardoor het rechter oortje het niet meer doet incl het blokje voor volume/pauze/afspelen/opnemen

Kan ik hier garantie op krijgen als ik nu terug ga met oortjes +bon?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.9K

Het beste antwoord

Als je gewoon contact opneemt met monster acht ik de kans groot dat ze je oortjes gewoon vervangen.

Ze sturen je dan een enveloppe, waar je ze in moet doen, en weer op de post moet doen. Na een week of 2 ontvang je dan een nieuw/gerepareerd paar.

(dit was bij mij het geval)

Wettelijk zijn ze niets verplicht, maar een poging wagen kan geen kwaad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee. Kabelbreuk valt niet onder garantie. het is een teken dat er verkeerd met het product is omgesprongen; Bv oprollen, er aan trekken, blijven hangen ed.. Je KAN geluk hebbeen dat ze uit coulance een nieuwe meegeven, maar vanzelfsprekend is het niet. En recht heb je er al helemaal niet op. De garantie gaat over fabricagefouten. Niet op kapot gaan.