heb ik hiermee recht op de garantie?

ik heb een maandje geleden de Solo HD van Beats gekocht, en door een rare fout ( wel mijn eigen schuld ) is er een scharniertje, of wat het dan ook is, kapot ( rechts van de B op het oor, het pinnetje) is over gebroken.

nu wil ik maandag ermee teruggaan naar de winkel ( bcc ).
krijg ik dan waarschijnlijk een nieuwe? of wordt het toch betalen?

qua bonnetjes etc heb ik alles nog.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (4)

Als je het zelf gedaan hebt heb je geen recht op garantie. Het is natuurlijk de vraag of ze dat bij de winkel zien. Als het echt duidelijk is dat het je eigen schuld is kun je alleen maar hopen dat dat de winkel coulant is en ze voor een leuk prijsje een nieuw product aanbieden. S^6
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ligt eraan wát je ermee gedaan hebt. Als je een product koopt moet deze van goede kwaliteit zijn. Kijk, als je erop hebt gesprongen kun je garantie vergeten. Als je niet iets heel geks hebt gedaan, iets waar het product eigenlijk tegen zou moeten kunnen, dan heb je wel recht op garantie. Je hebt recht op een degelijk product.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat er in de vorige antwoorden staat klopt.
Maar ik heb ergens gehoord dat er een productiefout zit in dat schanier, waardoor het erg zwak is. Ik kan hier op google niks meer over vinden maar ik raad je aan om en mailtje te sturen naar beats of naar de BCC.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar heb je ze gekocht? En wat heb je er precies mee gedaan, als je het zelf heb gedaan word in 9 van de 10 gevallen er niks aangedaan omdat het je eigen schuld was, maar als het schroefje inderdaad al een beetje lost zat kun je dat vertellen, en je moet er van uitgaan dat de onderdelen van het product niet zomaar los gaan, e-mailen naar BBD, duurt wel lang. Iedereen die BBD koopt heeft 1 jaar fabrieksgarantie maar je moet wel binnen 3 maanden dat het product is beschadigd naar de winkel waar je het hebt gekocht of bij BBD anders is je garantie sowieso niet meer geldig.