Ik heb geen garantie meer op mijn Samsung Galaxy S2. Hoeveel kost het om hem toch te laten repareren?

Hij is kapot, hij gaat namelijk niet meer aan. Nieuwe batterij en teug naar fabrieksinstellingen allemaal al geprobeerd.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (4)

Dat kan van alles zijn, dus kan het ook van alles kosten. Het beste kan je hem even na laten kijken ( eerst offerte voor je accoord geeft) Zeg bijv. onder de 50 euro gewoon repareren. Daarboven niet repareren tot ik schriftelijk accoord geef. ( ze kunnen je behoorlijk belazeren met zulke reparaties)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De prijs kun je niet nu al zeggen. Eerst moet je weten wat stuk is maar je kunt het beste gewoon naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt en dan vragen hoeveel het zou kosten om hem te laten maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Terug naar de winkel gaan, en met veel geluk repareren ze hem wel zonder kosten. Heb het ook meegemaakt met mijn samsung en die was iets meer dan een jaar oud. Deze ging ook niet meer aan. Het kan ook liggen aan de oplader of waar de oplader in moet, dat daar een vuiltje in zit.
Succes met je telefoon
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het net zelf gehad afgelopen weekend met mijn S2. Zelfde euvel maar ik had nog wel 12 maanden garantie.
De leverancier stelde mij voor de keus of 4 weken kwijt (zonder leentoestel) of zelf naar de GSM dokter gaan. Omdat er gegevens in stonden en omdat ik hem minstens 1 maand kwijt zou zijn waarna men zelf daar zou bepalen of het al dan niet garantie was (het antwoord weet ik al), ben ik maar naar de GSM-dokter geweest.
Bij mij bleek het het scherm te zijn. De kosten waren 180 euro